' 02/08-09 - 09/08-09



Jag kommer nog inte blogga mer ikväll, och förmodligen hinner jag nog ej blogga imorgon bitti. Har inget internet på landet, så inge bloggande där heller. Jag tror vi kommer mer eller mindre höras efter landet. På söndag eftermiddag/kväll. Då jag ska lägga in bilder! 

Min mobil är borta, helt borta. Typ.. POFF! det suger banan -.- så jag kan inte sms nån. sorry. men min mamma har sin mobil för er som har hennes nr. Jag nås alltid där, kanske. Men ni får ha det UNDERBART som jag! Så ses vi nog nästa söndag. kommer sakna er

Kisses / moa <3

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

ha det bra!!

2009-08-12 @ 19:59:19
URL: http://electrasophie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0