internet strul, thats why, sen jag jag ej pallat blogga..

HEJ FOLKET!
bilder från bro var meningen att de skulle finnas på min bilddagbok. Men när jag hade lagt in kanske runt 90 bilder så hackade internet upp sig presic när jag skulle klicka på Ladda Upp. Och jag orkade inte göra om allt, men ska pressa fram ett nytt försök.. Grejen varför jag inte la upp dom på bloggen är för att där måste man ladda upp en bild i taget. Och på bdb så kan man ladda upp flera bilder på en gång. Så meningen var bara att jag ger min bdblänk, klicka på länken så kommer du fram till första bilden =) Men jag tror inte jag hinner det för mitt badvatten håller på att hällas upp,mormor kommer om 1 timma så jag måste städa lite hemma. Dammsuga osv. Och för er som inte visste så har jag fått svininfluensan (OMG!) så jag råkade smitta mamma och skrotis. Och jag håller på att bli frisk nu, har bara hosta och är snuvig. Jaa, jag kan säga att det var ej roligt att ha denna influensa. Speciellt inte när jag fryser så mycket att mina naglar blir lila! Och varför jag inte kan blogga mera är för att det internet vi går på är skrotis 3G Tele2 modem och han måste lämna tillbaka den idag, lånad av en kompis tror jag. Och det är synd. MEN MEN! Nu orkar jag inte skriva mera.
Puss Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0