long time, no seen <3

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! fyfan vad jag har saknat er och bloggen!
Jag kom ju hem förra söndagen, för en vecka sen. MEN jag har ej kunnat blogg för att våran data har virus! Så jag har inte hunnit haft tillgång till dator sen jag kom hem. Tyvärr! Men nu är jag och mamma hemma hoss Helena (hennes kompis) så jag passade på. Men jag/vi har iallafall haft grymt skönt och avslappnat! Igår sov ja över hos janni, min bästis för er som inte vet det =) Jag åkte hem till henne igår så var vi hemma hoss henne och bara kollade på tv, fixade sängen så att det är klart. Som lyckat så fick vi sova i hennes föräldrars säng för dom var inte hemma. Vid typ 9 halv 10 på kvällen började vi koka MASSA makaroner och småkorvar. Gott! Sen typ halv 11 så tog vi ett bad med ljus och snackade om allt mellan topp till tå, haha skojjade. Nej men vi snackade värkligen om mycket saker =) sen plockade vi undan lite och sen gick och la oss. Vi kom ur badet 00.30 . hamnade i säng 02.40 och somnade 03.20. HAHAH men vafan, det är lov! haha. Sen idag så kollade vi på tv/film,plattade bådas hår till SPIKRAKt! hehe. Sen chillade vi lite!Men nu ska jag kika bloggar som jag inte har läst på 2 veckor, mycket inlägg? aa ! Bilder kommer sen när vi får internet tillgång igen. kanske om 1-2 veckor. haha... :(
PUSS PUSS!

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0