symaskin



Nja, sova blev det ju inte riktigt. Men jag är sån, om jag har sagt att jag ska göra nått så blir det inte av. Snarare tvärtemot. Jag började istället testa mina jeans som är helt trasiga i jumskarna, så jag har inte haft på mig dom på ett halv år. Och jag har inga andra jeans, så jag funderade på att köpa mig ett par jeanstights från gina. Har velat ha såna sen sjukt länge tillbaka, men har ej haft money. Och nu har jag, 200 spänn. Har ingen aning om hur mycket dom kostar. Men jag hoppas det räcker.. Men så kom jag på at jag måste köpa viktigare grejer. Och spara lite, så istället ska jag sy igen hålen ;) mycket smartare! Inte för att jag är proffs, men jag tror jag lyckas! Vill använda JEANS. det ända ja använder nu för tiden är svarta tights och långa tröjjor/koftor/linnen what ever eller mjukisar =) jeans är bra också. men helst med bra kvalite. Jajaja, nu sitter jag och babblar om jeans. Nyttigt inlägg ? Nej ..
Right now sitter jag med en kopp te i handen och bloggar lite =) Kikar lite och sådära. Nä, jag tror jag ska ta och testa mina shorts och sen antingen sitta vid datan eller sy mina jeans. Jag vet inte riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0