haha knas

åh! jag är ÖVERLYCKLIG! detta var min och linns favoritlåt när vi var mindre. Ja, vi har känt varandra sen bebisar. Vi var bästisar tills en viss evelina kom in i klassen :P haha . evelina och linn säger att dom inte är bästisar, utan bara "nära vänner" men dom beter sig som bästisar :P Hahah, som.. jag och janni pratade lite. Så kom det fram nån och ba: är ni ihop ? Vi ba: ÄÄÄÄÄHH !! NEEEEEEEEJ

men iallafall, till låten. Vi lyssnade på den nästan hela tiden förut och nu har vi inte lyssnat på den på över 3-4 år. Och så kom jag och tänka på den för nån vecka sen. Så nu tog jag tag i saken och tänkte; Nä, nu jädrar ska jag finna låten! Och det gjorde jag! Detta är ORGINALET!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0