R.I.P allesammans

Det här året känns inte som ett bra år, vilket många trodde. 3 personer finns inte längre; Michael Jackson, Therese Johansson Rojo, Malin Karlsson.. Även min hund har dött, azul. Vi i familjen klarade inte av allt utan en hund (hunden är människans bästa vänn. SANT!) så vi skaffade en ny. Han heter Ozzy, som ozzy osbourne. Han är desamma ras som våran f.d, en Siberian Husky. Ozzy är 7, snart 8 månader och är världens sötaste,busigaste valp :) Men han kan aldrig ersätta Azul, som jag sa till mamma. Han var King of Dogs. Den vackraste, snällaste,underbaraste och finaste hund man kan ha.. Men men, life goes on.. Jahapp var har ni gjort idag då, tell me :D




det var min hund azul, han som dog i skelettcancer..*snyft*




haha, jag drar honom för han ser en hund och blir helt steeel.


det var Ozzy, vad tycks ?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0