here we come!

snart sticker jag!



från verandan


från kiosken


från vattnet


kiosken

Jag ser värkligen fram emot att åka dit! Det har varit som vårat landställe där. Vi åkte dit varje år förut. Och nu har vi inte varit där på  4-5 år tror jag. Så .. landet, here i come!!

Vi har redan skrivit upp packningslista. Alltså inte kläder utan grillvätska,dukar och sånt. Lite vettiga saker förstår ni =) Just nu är mamma och skrotis påväg hem. Dom har varit i centrum och på LIDL för att köpa smockat med mat. Man får ta med sig egen mat, dumt tycker jag -.- Så snart ska jag gå och möta upp dom och hjälpa med bärning!

Förresten vad tycker ni om designen? Kommentera gärna!<3

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0